
Videoklip-történetek és a webkettes „pop-promó”
„Internet killed the video star” [az internet megölte a videoklipsztárt] – hangzik el újra és újra a 2000. június 6-án a shockwave.com-on közzétett, az eStudio által gyártott és a The Broad Band (Mark Cohn és Ken Martin) által előadott dalban. Ez a dal a popzene és/vagy a videoklipek történetében kicsit is jártas hallgató-néző számára nyilvánvalóan ...

Marketingtrendek a hollywoodi blockbuster gyártásában az ezredforduló után
I. A filmmarketing új kihívásai a hálózati kultúrában A kulturális termelés esztétikai és piaci feltételeket együttes és egymásból eredeztető megközelítése olyan árnyékterület, amely az interdiszciplináris tudományosság közegében sem kapott eddig akadémiai legitimitást. Ez leginkább abból következik, hogy a közgazdaságtudomány kvantifikációra és algoritmizálhatóságra törekvő módszertana, illetve a humán- és társadalomtudományoknak a financiális háttérre vonatkozó értékszemlélete miatt ...